duminică, 10 iunie 2012

Cum a devenit Eva isterică şi ce influenţă a avut fructul oprit

Tuamne, Tuaaaaaaamne, sunt atât de mândră şi de fericită şi... şi, că nu-mi mai găsesc vorbele, zău aşa. Nu că aş fi eu o super credincioasă sau alte alea însă mă mai rod, aşa, din când în când, nişte chestii. De pildă aia cu mărul luat de Eva, care, după ce a muşcat din el, şi-a dat seama că umblă dezbrăcată. Da, da, poof, hiii, anaa, eu sunt goală! Fuck, fuck, iti ya yo!
Eva: hrşşt,  hmm, foarte bun mărul ăsta, o fi bot de iepure? Da, o aromă foarte parfumată. Hmm, dar parcă simt curent ceva mai jos, pe la şale. Brr, dar e frig de-a dreptul. Ce pana mea o fi? Ia să mă uit. Dar ce... ? Dar... Băi, să nu-mi spui că eu umblu în maimuţa goală. Dar vai, dar oau, dar cum, o frunză? Aaaaaaaa!!!
Si a facut criză de nervi.
Doamne-Doamne a rezistat cât a rezistat, şi-a pus dopuri în urechi, a băut ceaiuri calmante, a dat sonorul la televizor mai tare, până când nu a mai putut şi a zbierat: ia cară-te, isterico, de aici, că nu te mai suport. Urli cât e ziua de lungă, bucură-te că n-ai celulită. Bucură-te de ce ţi-a dat Dumnezeu. Dar tu nu, batman, batman. Urli că ţi-ai văzut toate alea. Hai, câş! Şi ia-l şi pe lachele ăla de Adam, că nu poate să te controleze.
Şi uitaţi aşa, dragii mei, cei doi au plecat ruşinaţi din grădina mirifică. Eva cu gândul că a umblat dezbrăcată în tot acest timp şi Adam că a stat cu ea cât timp a fost dezbrăcată... şi doar a stat, dacă înţelegeţi unde bat.
Ok, însă mă întreb de unde atâtea puteri pe mărul ăla. Sau era un măr? Dar de unde atâta ispită. Ehehe, uitaţi că cineva a desluşit misterul. Mircea mi-a trimis un email care spune aşa: "Fructul numit "Pipian Caguama" din Chiquimulilla, aflată în partea de sud a Guatemalei, ar putea fi de fapt "fructul oprit" biblic, la care Eva nu a rezistat şi a căzut în păcat. Deci mărul este "nevinovat" ??!!!!!!
Aha. Ştiam eu! Acum să vă arăt poza cu fructul oprit






P.s.: nu uitaţi faza cu pamfletul şi alte cele, oki-doki?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro