sâmbătă, 29 octombrie 2011

M-am lăsat de fumat?!

Mnoa, bine, tre' să vă mărturisesc ceva. Pot spune că, în sfârşit, mă pot bucura de o mare realizare. Ne, nu-i vorba de job, bebelache sau alte asemenea. Este vorba de fumat. Pfooai şi ce mândră mi-s. Da, bre, nu am mai pus ţigară clasică în gură de aproape două săptămâni. Prevăd nişte aplauze din partea voastră dar vă sugerez să vă calmaţi. Nu m-am lăsat de fumat. Nu vreau să mă las, îmi place prea mult acest viciu. M-am lăsat doar de ţigări normale şi m-am dat pe ţigara electronică. Foarte şmecheră, serios. Sunt atât de mândră de mine, de nici nu aveţi idee. Economie la bani, nu mai put a tutun ars, pot fuma oriunde, muhahaha. Îmi vine să mă pup. Dar, deh, acum am început să fac deja nazuri. Nu mai suport fumul de ţigară, mi se pare că miroase îngrozitor de urât. O ipocrită, asta sunt. O ipocrtă cu un singur neuron şi minte oxigenată.
Sunt cu capu', ştiu. Dar tot nu suport fumul de ţigară.

Haidi pa, v-am pupat. Tre' să mă duc şi io prim mall-ul ăsta nou de s-a deschis în Constanţa, să văd care-i şpârla. Azi am program de piţiponceală.
P.s. nu uitaţi să mă lăudaţi pentru marea mea realizare. Nu vă puneţi cu o minte oxigenată, faceţi-i doar jocul. Hai că se poate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro