sâmbătă, 22 octombrie 2011

Jurnalismul şi alte alea

Uokei, v-am cerut o perioadă de... concediu, pentru acomodări şi alte alea la noul loc de munci. Mi l-aţi dat. Eheei, chiar dacă nu mi-l dădeaţi, tot mi-l luam. Nu am fost, bre, în stare să scriu pe blog, nu am fost şi pace. Vin acasă muci, obosită psihic de nu mai sunt în stare să spun cum mă cheamă. Unicul meu neuron este epuizat la maxim, da' se obişnuieşte el, n-are încotro. Ce să zic, este ceva tare mişto dar pe cât este de mişto, pe atât este de solicitant. Mi-a fost mai greu, acum îmi este ceva mai uşor. Prima dată stăteam cu datele în faţă şi nu îndrazneam să mă apuc de scris, îmi tremurau mâinile pe taste. :))
Iar când textul meu a ajuns la redactorul şef... mi se zguduia biroul. Dar totul a fost foarte ok, spre fericirea mea. În rest ce să vă zic. Este ceva nou pentru mine, intru în contact cu oameni "importanţi", le iau interviuri, vânez ştiri, merg la conferinţe... Cum spuneam, e ceva nou şi extrem de antrenant. Să vedem ce va fi pe viitor, nu?
Până una-alta, cred că aţi vrea să citiţi câteva articole scrise de mine pentru ziarul la care lucrez, nu?
articol 1. - în urma unei discuţii cu managerul ambulanţei Constanţa

articol 2 - subvenţiile pentru căldură

articol 3 - recensământul la Constanţa

articol 4 - paralelă între Bucureşti şi Constanţa

articol 5 - magazine antichităţi

Este suficient pentru a vă face o părere despre ceea ce poate coana Lillee. În încheiere, vă ofer un râs malefic: muhahahaha.  Ciao, mă duc să-mi fac un ness fierbinte. :*

P.S. Îmi pare rău că odată cu transferul blogului am pierdut comentariile de la voi! :(

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro