joi, 29 septembrie 2011

Gugăl, gugălaşul meu

Specia umană este formată din acele animale sociale, după cum spunea Aristotel, care au activităţi în comun. Cică un om nu ar putea trăi izolat. El trebuie să socializeze, să-şi hrănească mintea, să se îndoape cu informaţii, nu neapărat constructive în situaţia actuală.
Activităţile au fost împărţite pe domenii taman pentru a simplifica situaţia.
Te doare căpăţâna, te duci la medic. Te doare sufletul, te duci la psiholog. Te doare conştiinţa, te duci la preot. Te dor buzunarele, te duci la bancă. Și tot aşa. Pentru că, da, la noi doar durerea merită tratată. În rest... vax albina.
Domeniile au fost create, oamenii au devenit competitivi. Fiecare îşi doreşte să exceleze în activitatea sa. Sau cel puţin aşa ar trebui, zic eu în naivitatea-mi oxigenată. Dar toate până la un punct. Punctul acesta: .
Putem şterge cu buretele tot ce am scris eu mai sus. Acum avem un fel de toate în unu, un fel de mama omida, un fel de fuck me, I'm rich.  
GOOGLE. Preafericitul GOOGLE.
Nu mai mergem la nenea doftoru', îl întrebăm pe google: de ce mă doare dejtu'? Și el îţi răspunde.
De ce m-a părăsit Gigel? Google ştie şi asta.
Ce gătesc azi? Google este un bucătar excelent, normal că-ţi va sări în ajutor.
Acum, dacă participi la vreun concurs, nu mai pui întrebarea "pot să-mi sun un prieten", nee, acum întrebi dacă poţi să stai cu google-ul de guşă.
Întreabă şi google te va ajuta. În orice situaţie. Cam aşa gândesc unii. Spre exemplu cei ce ajung la mine pe blog. Îşi scriu dilemele şi, pac, entăr. Păi, ce, google e jmecher, se prinde el.
Poate reuşim să ajutăm nişte suflete chinuite, ce ziceţi?
Îmi merge burta, ce să fac? - taie-i picioarele şi bate-o cu ele.
Cum arată gaura curului - Înainte sau după?
Fantezii cu pipi - la alimentara din colţ găseşti cu rahat. Treci direct la modul solid, ce mama mă-sii.
Ce frumos era când ne iubeam şi ne ţineam de mână... - tu te lauzi, bag seamă.
Un bărbat şi-o trage cu altul - şi tu ce faci?
Când vine barza? - când îţi dai chiloţii jos
Am curent la măsea - ţine-l acolo, cică se scumpeşte curentul, faci avere.
Vampirii sunt printre noi -

Ultima afirmaţie m-a făcut să mă opresc. M-am speriat. Dacă mănânc mujdei, scap?

Ok, toată lumea în picioare, trebuie să-l slăvim pe preafericitul Gugăl!

Gugăl, Gugălaşul meu
Ce mi te-a dat... nu ştiu eu
Totdeauna fii cu mine
Și mă-nvaţă s-apăs bine
Entărul fie slăvit
Şi mereu neprihănit
Căutarea-mi fie lină
Şi soluţia deplină.
Eu pe tine te iubesc,
Tot mereu te folosesc.
Amin!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro