marți, 23 august 2011

Topul zodiilor mincinoase

De când mi-am făcut cont pe un anumit site, tot aflu fel de fel de chestii. Am găsit luminiţa de la capătul tunelului, aş putea spune.
Mboon, ce credeţi că am aflat astăzi? Că sunt manipulată. Da, vă vine să credeţi? Ahh, foarte nasol să afli aşa ceva. Dar cine credeţi că este cel care îmi poate face aşa ceva? Chiar soţul meu. Ăl de stau cu el în casă. ( ar fi trebuit să spun aici şi ceva  de genul: căruia îi spăl, gătesc, calc. Dar nu pot fi chiar atât de mincinoasă, totul are o limită. )
Da, cică mă manipulează cu neruşinare. Cum mi-am dat seama? Păi am citit pe site-ul ăla, la top 5 zodii mincinoase. Vreţi să aflaţi şi voi care este topul? Ok, vă fac pe plac.

Top zodii mincinoase. ( la bărbaţi ) 

1. Berbec - da, este situat în fruntea clasmentului. Mincinosul nambăr uan. Cică bărbatul berbec ( ce urât sună ) are tendinţa de a minţi în dragoste. Spune orice numai pentru a impresiona şi se laudă pe sine. Câteodată minte fără să vrea. Se contrazice şi minte. Ia să vedem... cunosc vreun berbec mascul? Hmm, nu cred. Ok, sunt salvată.
2. Gemeni - aici e nasol, fratele meu ăl mic este geamăn. Ia să vedem ce zic ăştia. Aham, minte fără să clipească. Este foarte priceput în arta conversaţiei şi minte cu lejeritate, din plăcere. Ahahha, cică are fler de escroc: minte şi le potriveşte, nu se pierde cu firea, are sânge rece şi iese din orice încurcătură prin... minciuni. Moaa, să vezi ce-i fac micului artist când îl prind.
3. Rac - aici se împute treaba. Racul mascul e ăla cu manipularea. Adică dragul meu soţ. Ăştia zic aşa: racul e plin de toane şi invenţii, mofturos, maestru în arta manipulării. Dacă nu-i convine ceva, se închide în propria-i carapace şi nu iese până nu obţine ce vrea. E zodia apelor adânci: nu poţi şti niciodată ce se ascunde sub suprafaţa apelor liniştite. Aham, când m-or apuca pe mine dracii, să vezi ce ape adânci îşi iau racii după ceafă.
4. Săgetător - regele glumelor proaste. Ipocrit, infidel, snob. Are o mare putere de convingere şi îi place să argumenteze. Cu minciuni. Hmm... cred că aia de a scris articolul şi-a luat-o de la un săgetător. A lăsat-o gravidă şi cu ochii în soare.
5. Peşti - bărbatul din această zodie urăşte să fie minţit. Pentru a evita acest lucru, minte el primul. Este confuz, nu se ţine de promisiuni şi recurge la minciuni pentru a se scuza. Naivi, câteodată mincinoşi profesionişti, escroci, escrocaţi. Au tendinţa de a pica dintr-o extremă în cealaltă. Sunt marcaţi de natura duală ( ca şi gemenii ).  Sigur autoarea a avut probleme şi cu un mascul din zodia asta. Punem pariu?
Ok, ăsta a fost topul. Vă regăsiţi prin el? Până vă gândiţi la nemurirea sufeltului mă duc să cercetez niţel ce e cu manipularea aia...

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro