miercuri, 31 august 2011

Obiceiuri mioritice

Am şi eu o întrebare pentru voi. Să facă un pas în faţă cei care au un răspuns afirmativ. Câţi dintre voi se duc la cumpărături cu sacoşele după ei? Vă luaţi de acasă sacoşe pentru produsele ce urmează a fi achiziţionate? Eu nu. Am realizat acest lucru abia astăzi când am deschis un dulap plin cu aşa ceva. Şi atunci stau şi mă întreb: de ce mama ălui negru de respiră greu, le mai colecţionez? Oricum plec la cumpărături fără ele. Oricum iau altele de fiecare dată. Şi uite aşa m-am trezit cu ditamai colecţia. Chiar pot fi invidiată de criminalii în serie, pe bune.
 Poate chiar am înclinaţii de genul. Mai ştii? Altfel nu înţeleg de ce mă duc mecanic la locul cu pricina şi adaug de fiecare dată. Astăzi chiar am îndesat, la propriu. Nu mai era loc, ce vreţi?
Mda, am obiceiuri pur mioritice. Voi?

P.s. Apropo de poza de mai sus, Capone ( motanul meu ) chiar s-a pişat într-o sacoşă.
A mers pe ideea: auzi, io mă piş în ele de sacoşe, de ce tot le colecţionezi? :))


sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro