joi, 7 iulie 2011

Târfa mă trage de urechi...

Acu' ceva timp am scris un articol despre aşa zisele bloguri de târfe. Vă spuneam acolo ce părere am, cum şi în ce fel. Nu cred în ele şi punct. Ca şi simplă literatură, da, le admir. Dar altfel, nu. Nu mă poate obliga nimeni să-mi schimb părerea.
Acum, ca să mă rezum la un singur blog de acest gen, voi aduce în discuţie: confesiunile târfei de lângă tine.
Da, mi se pare o aberaţie ce face autoarea (dacă este o ea ) acolo. Şi nu mă refer la articole, la cum sunt scrise. Nu, nu am nici o treabă cu asta, ci cu faptul că se bate cu pumnii în piept că tot ce-i acolo este şi adevărat. Că acelea sunt frânturi din viaţa ei. Din ce spune ea reiese cam aşa: a avut o viaţă tristă, o copilărie nefericită, a fost violată de ta-su şi uite d'asta a ajuns ea curvă. Pentru că viaţa-i dură, bla, bla-uri de genul.
 k, până aici trec cu vederea. Dar când o văd cum se laudă cu statutul de târfă, cu cât câştigă pe noapte... Când văd toţi comentatorii cum o pupă în cur, ei, aici m-apucă toate cele. Păi ce faci don'şoară, instigi la preacurvie? Ţi-ar face plăcere ca şi copilul tău să citească asta şi să zică: da, bă, e mai marfă să ţi-o tragi şi să iei o căruţă de bani decât să munceti că prostu' 8 ore pe un salariu de căcat. De ce să mai învăţ când uite ce zice tanti asta aici?
Bun, plecând de la aceste chestii, am publicat articolul pe polimedia. Aşa, să mai vadă şi alţii.
Tanti târfa a văzut şi, bineînţeles, că mi-a dat o replică. Da' să vedeţi comentariile. Moaaa, numai unu' şi unu'. Ca şi rezumat: sunt idioată, proastă, încuiată la minte, invidioasă...
Aici găsiţi tot balamucul, chiar vă rog să daţi un click.
Madam târfă ( aşa cum te vrei a fi ), dacă scriai pe blogul tău că faci literatură, îmi scoteam pălăria în faţa ta. Dar aşa? Ce faci tu acolo? Ca şi soluţie la o viaţă plină de mizerii, tu ai găsit prostituţia. Halal soluţie, halal exemplu. Şi te mai şi lauzi că-ţi place. Eiii, oricum fabulezi, ştii prea bine.
Da, sunt idioată, proastă, incultă, încuiată la minte. Şi ce?  Biciuieşte-mă şi apoi dă-ţi două palme. Ar trebui să-mi pupi mâinile la cât trafic ţi-am adus. Ahh, da, şi pune sursa fotografiilor. Unii muncesc pentru acele fotografii, aşa... ca să ştii.
În altă ordine de idei, pe cât puneţi pariu că în spatele blogului respectiv e un bărbat sau o tanti frustrată? Pe cât?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro