marți, 7 decembrie 2010

Poveste de iarna... cu nabadai!

S-a intamplat in luna decembrie.

Acum ceva ani, tatal meu avea o dacie. Am mai adus eu o vorba, o bijuterie de masina, mandria lui, bla bla. Dar ce sa vezi, de la un timp se confrunta cu anumite probleme care il necajeau extrem de rau. Ce se intampla? 

Cineva ii spargea masina, o deschidea frumusel si isi petrecea timpul acolo, manca, bea, dormea, chestii de genul. De furat nu fura nimic, doar ca mai zgaria bordul, mai indoia portiera cand se chinuia sa o deschida si cam atat.

Tatal meu deja era disperat, nu stia ce sa mai faca pentru a opri aceste neplaceri, a stat la panda, a anuntat si politia, in zadar. Nimic nu parea sa-l opreasca pe raufacator. Cam la doua nopti, hop isi facea aparitia. Ce sa facem, ce facem, triiing, i se aprinse beculetul lui taica-miu. Ia o sticla de tuica, o foaie si un pix si pleca la masina. Pune sticla de tuica in torpedou iar pe scaun ii lasa un bilet hotului, pe care scria asa: " te rog frumos sa nu-mi mai zgarii bordul si sa nu mai fortezi portiera, uite, incepand din seara asta iti las usa deschisa si vezi ca in torpedou ai o sticla de tuica. Dar te rog frumos sa nu mai strici mimic".
Va jur cu mana pe inima ca de atunci nu ni s-a mai spart masina nici macar o singura data. Sticla de tuica nu mai era in torpedou si nici biletul. Va dati seama ce s-a amuzat hotomanul? Ce o fi fost pe el in seara aia :)))

Doar tatal meu putea recurge la asemena metode de "rezolvare". Acum cand ii aduc aminte, tot el se umfla in pene ca a avut o idee geniala care i-a salvat masina :))) Ce sa mai zic? No comment!

19 comentarii:

Iustinel spunea...

Eu totusi, in locul la hot, ma mai intorceam pentru tuica aia de cateva ori, nu de alta, dar tine de cald pe gerul din decembrie :))

Monica spunea...

ce doooor imi era de tineeeee:X

Fetita Junglei13 spunea...

Acum ceva ani,hmmm,cred ca 26,niste hoti i-au furat un porc unei tovarase profesoare si i-au lasat urmatorul bilet "la anul sa-l cresti mai mare",unde sa-l era subliniat.
Tatal tau a fost mai rapid decat ei.
Merci Lillee,simteam nevoia sa rad.

Unknown spunea...

Ptiu sa nu te deochi. Ai aparut si tu pe firmamentul blogosferic. A dat Domnu.
Mai traiesti?:))) Se pare ca da. Ma bucur.
Cu ce te mai lauzi? A venit Mosu? Nu vrei sa povestesti de ce ti-a adus? Hai stiu ca ai o poveste frumoasa.
Bine gandit domnu tata lu Lillee. O sa zic si eu la altii metoda dumneavoastra, poate or sa-i lase hotii in pace.

Andera Y spunea...

=))) Tatal tau e genial! In vecii vecilor nu m-as fi gandit la o asemenea solutie care poate a reprezentat si o fapta buna in prag de sarbatori. :D

'mnealui spunea...

Acum ce masina are si unde o tine? Mai lasa sticla cu tuica acolo? ;)
Sarbatori fericite!

Ruxi spunea...

haha! interesanta tehnica...

Alexandru spunea...

Am văzut într-o zi, pe marginea drumului, o maşină cu torpedoul deschis, iar pe bord un bilet pe care scria: "nu mai spargeţi maşina, nu veţi găsi nimic de valoare în ea!"
M-am amuzat, dar m-am gândit că bietul om era exasperat de nişte hoţi...insistenţi! dacă ar fi avut ideea cu sticla de ţuică...:-)

Anonim spunea...

HEHEHE...orice nas isi are nasul.... :-D

RCA Ieftin spunea...

Strasnic om tatal dvs. Rezolvarea e calr geniala, are un iz al unor tipuri demult apuse. :)

iculici spunea...

nenea tata lu' lillee să trăiască mulți ani! :)

ti pup. mi-a fost dor de time și de nebuniile tale!

:)

iculici spunea...

de tine*

:P

fata din vis spunea...

Noutati! Bine te-ai regasit. Foarte interesanta idee a avut tatal tau. A apelat la onoarea de barbat a hotului. Daca proprietarul a fost intr-atat de politicos e clar ca hotul nu-i putea insela asteptarile si s-a mutat la alta masina.

Александра spunea...

:)) ce tare e faza

Interzisa. spunea...

:))

Don spunea...

Vrem si noi un tata ca al tau :D

strumfita cu esarfa spunea...

un calduros craciun fericit alaturi de cei dragi tie!
warm hugs,
strumfita

Miţă spunea...

Mos Craciun fericit! ;)

Anonim spunea...

craciun fericit si multa sanatate tie si alor tai!

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro