miercuri, 28 octombrie 2009

Magazinele de cartier

Nu am nimic cu magazinele "de cartier", a nu ma intelege gresit, doar ca uneori imi cam tulbura diminetile. Diminetile, pentru ca in general apelez la aceste locuri cand sunt pe fuga si constat ca imi trebuie cate ceva, iar intrebarea este cand suntem noi pe fuga daca nu dimineata? Spre exemplu, astazi, dupa vreo 4 ore de somn, incep a bantui prin casa constatand ca imi lipseste lucrul cel mai important: cafeaua. Lipa lipa spre magazin, afara superb.
O ploaie mocaneasca de iti ajungea pana la oase, nu faceam decat sa blestem si sa injur, in gand, bineinteles :) Ajung si la locul cu pricina. Ma intampina duios o tanti, cu o fata in ton cu vremea, care isi bea linistita cafeaua ( norocoasa).  Dupa ce m-a injurat, probabil, ma intreaba ce doresc, da' repede nu "ansea", sa nu care cumva sa i se raceasca bunatate de cafea. Imi exprim mareata dorinta, la care tanti imi zice " Serveste-te singura de afara, te rog". Cu chef, fara chef, a fost amabila, dar..., cum de afara? Dupa ce ca mintea imi era inca blocata, dat fiind faptul ca nu imi luasem "doza", replica asta m-a incuiat si mai mult. Cum de afara? "Pai, de la aparat", imi spune ea cu o expresie pe fata gen "da' tuta mai e saraca". Neah, neah neah, cafea la pachet, d'aia de o faci acasa, stiti, la ibric sau filtru. "Aaaa, ambalata vrei." Yupiii, in sfarsit imi primesc si eu cafeaua "ambalata".
Ca sa tineti minte, daca vreti cafea si va duceti la un magazinas d'asta, sa cereti cafea "ambalata", nu un pachet sau o punga, altfel riscati sa mai pierdeti vreo 10 minute, ne-am inteles?
Au mai fost si alte cazuri gen "Piper macinat aveti?" "Nu, doar d'asta la plic, pisat" sau cer tarhon si tanti urla din fundul magazinului "d'asta always de noapte e bun?" Ma rog, eu tot o iubesc pe "tanti", pentru ca tare razna mi-ar fi sa ma duc dimineata pana la Carrefour, asa ca inghit in sec si ma duc sa beau o cafea "ambalata".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai o părere?

toateBlogurile.ro